Meest gestelde vragen!
Zijn jullie werkzaam in heel Nederland?
Nee, we zijn momenteel alleen werkzaam
in de provincies Noord-Brabant en Limburg.
Hoe snel kan het afval van mijn nieuwe keuken worden opgehaald?
Dit gebeurt in de meeste gevallen binnen 24 uur. Soms dezelfde dag nog!
Nemen jullie al het afval mee wat klaar staat?
Wij nemen alleen het afval van de nieuwe keuken mee. Dit betekend het al het verpakkingsmateriaal van de nieuwe keuken, karton/papier, piepschuim, plastic, hout en restafval van de gebruikte materialen. Ook het zaag- slijpafval van het
nieuwe werkblad nemen wij mee.
Zorg wel dat alles netjes gesorteerd klaar staat.
Hoe gaat de betaling in zijn werk?
Nadat u uw afval heeft aangemeld via
T:
06 -138 562 10, u krijgt van ons een Factuur & een Tikkie. Zodra deze betaald is zullen wij het afval ophalen.
Mijn keuken wordt later gemonteerd, ik moet mijn afspraak verzetten. Wat zijn de gevolgen hiervan?
Helaas kan zoiets kan altijd gebeuren. Neem tijdig contact met ons op en we verzetten onze afspraak kosteloos. Is de afspraak niet binnen 24 uur van
de afgesproken datum geannuleerd dan moeten
wij helaas € 25,- in rekening brengen.
Halen jullie elke dag afval op?
Wij halen uw afval op van Maandag t/m
Donderdag.
Wanneer kan ik jullie bereiken?
Wij zijn 24/7 bereikbaar via info@heppieafval.nl
en Whatsapp T: 06 -138 562 10.
Telefonisch zijn wij bereikbaar van Maandag t/m Zaterdag van 09:00 tot 17:00 op T:
06 -138 562 10.
Ik heb mijn oude keuken gedemonteerd,
kunnen jullie die ook afvoeren?
Ja, dat is mogelijk. Neem vrijblijvend contact met ons op via info@heppieafval.nl en vraag naar de mogelijkheden.
Ik heb een keuken montage bedrijf,
kan ik jullie dan ook inschakelen?
Ja, dat is uiteraard mogelijk. We werken al voor verschillende keuken montage bedrijven.
Neem contact met ons op via info@heppieafval.nl
Ik heb een klacht over Heppie Afval,
waar kan ik terecht?
Dat is vervelend! Je kan je klacht melden via info@heppieafval.nl. U zult binnen 24 uur een reactie krijgen zodat we dit kunnen oplossen.


